03 februari 2008

Fler bilder...

Öppna förskolan. Alvars pappa, Magnus på lekhumör.



Denise.


Axel i dagens coolaste mundering.


Alwas pappa Cristoffer var också på plats.


Alwa, Magnus & Alvar.


Så här roligt har man på Kyrkis i Kolbergakyrkan.


Pappa hade tagit ledigt från jobbet och var också med.


Vi fick äntligen träffa lilla Elin, Emma & Johans söta tjej.


Mysigt!


Sångstund!


Wilma, Elin, Caroline & Emma.

Jättekul att kladda med muffinsmet. Behövdes verkligen ett bad efteråt.


Fika hos Axel.


Alwa & Jag.


Alvar, Alwa & Lotta.


Alwa.


Tror jag börjar fatta vad den där pottan ska vara till.
Tycker nog det verkar skönare att sitta i soffan & läsa :-)


Fika på Nilssons med Jessica & Linda.




Semla var inte riktigt min grej.


Somnade sen så här gott i vagnen.


Både jag och Diesel är sugna på nåt gott. Hm, tonfisk? Näe, har hittat senap här.


Jag & Jennifer fikar lite.


Ute o kör bil med farmor.


Nu börjar det gå undan!


Pizza var gott!


Inga kommentarer: