31 maj 2008

Lycka...


...är en ballong med Nalle Puh på. Idag har det varit marknad i stan. Pappa spelade med sitt nya band men det missade vi eftersom mamma var på utbildning. Men senare på em hann vi med att både fika och lyssna på Linda Bengtzing. Vet inte vem som diggade mest; mamma eller jag? Men pappa vill inte riktigt förstå att jag faktiskt också tycker om schlager;) Nu till något helt annat! Jag fick nyligen veta att en av mina kompisar; Alwa, ska bli storasyster i höst. Jättekul! Många grattiskramar från oss alla! PS! Kan du tipsa om hur jag ska få mina föräldrar att vilja ge mig ett syskon;)

2 kommentarer:

Ninna sa...

Leo, du kanske är lite för liten att förstå hur det där funkar med att sätta barn till världen men testa att snacka lite med dina föräldrar om blommor och bin. Och så slänger du mammas piller hon tuggar varje dag. Det testade din pappa en annan gång det funkade det ju =)

Fam Stockhaus/Sandelin sa...

Om jag inte minns fel, Ninna, så var jag inte helt ensam om den operationen, eller hur var det? ;-)