21 december 2008

Lite nya bilder...

Såna här fina pepparkakshjärtan har vi fått göra på dagis.



Bakar pepparkakor hemma. Det var bara kul i två minuter sen lämnade jag över allt till pappa.



På bushumör!


Julfest med föräldragruppen hemma hos Alvar. Det var jättekul, tack för allt gott ni bjöd på!
På bilden har vi julklappsutdelning. Jag lade beslag på det långa, runda paketet. Det var ett rör med modell-lera i en massa olika färger.


Alwa & jag sitter i trappan och filosoferar.



Söndagen den 14e december hade jag kalas med en massa roliga gäster. Det var fullt hus.
Tur att vi hade en stor tårta att bjuda på.

Här delar jag med mig av mina ostbågar till Jonas.

Wilma o Olle hugger in på glass o tårta.

Så här glad var jag över alla fina presenter och för det trevliga sällskapet så klart.

Viktor o Jennifer var också med så klart.

Mycket paket blev det.

Den här coola bilen fick jag av Inga-Lill, Jan, Ubbe, Regina, Emilie & Rebecca.

Gammelmormor o jag fikar in de nya möblerna som hon köpt till mig.

Så här glad blev jag när Jonas & Jessica ringde o sjöng för mig.

Inga kommentarer: