16 december 2007

Bilder

Busar på öppna förskolan.



Denise & Leo



Tycker lika mycket om dammsugare som mamma gör.



Rebecca, Kristoffer, Jonas & Jessica hälsar på.



I matchande klädsel kvällen till ära.



Lite läskigt var det att rida på Jonas axlar.



Cool även när jag sover.



Undrar vad detta är för nåt?



Så här finklädd var jag när vi skulle på kalas hos Jan & Inga-lill.



Busar med farfar.



Fick också träffa pappas dagmamma, Astrid, och hennes man, Torgny.



Det var som vanligt slagsmål om vem som skulle få ge mej välling, faster vann.



Här är jag på fotboll, var ju tvungen att kolla när jag hörde att...



...faster skulle vara på plan!



Fars dag-brunch i Klämna.



Busar med Thomas...



...och faster.



Öppna förskolan igen.



Kul med alla speglar på gymet.



Mia & jag.



Inga kommentarer: