16 december 2007

Fler bilder

1:a advent. Frukost-mys med tända ljus.



Mamma & pappa hade hängt upp en massa paket på väggen i mitt rum.



Spännande! -Vadå "får inte välja själv"? Taskigt.



Tur för er att det var ett stort paket idag :-)



Nu kan mamma & pappa få tvätta den där vita (numera grå) katten som jag brukar ha i sängen.



Fika på stan med mamma...



...& pappa.



Övermannad av gosedjuren, bäst att låtsas sova.



Full fart på öppna förskolan.



Hm, doktor kanske vore nåt.





Mamma på spa-kväll hos Johanna. Faster, farmor & Caroline var också där.


Vi andra fick komma dit lagom till middagen. Mums!



Efter maten var det full fart, här skjutsar jag Viktor i gåvagnen.



Wilma håller låda.




Pappa & jag blev inspirerade av mammas spabehandling så vi åkte till gammelmormor
Marianne och badade i hennes badkar. Bubblorna fick vi dock stå för själva :-)




Tittut! Nu har jag äntligen hittat Diesels gömställe.



1-årskalas hos Axel! Grattis kompis!!!


De hade tom ordnat fiskdamm.




Pappa på bushumör.



Denise på besök.


Inga kommentarer: